30 dager uten sukker

I det siste, vertfall i de siste ukene har jeg spist alt for mye usunt. Jeg kjenner det både på det fysiske og psykiske. Forje uke var jeg hele 5 ganger på makkren… det er bare sjukt.

Jeg har aldri vært den som spiser sånn kjempe usunt i hverdagen og har klart meg fint uten godteri i ukedagene. Jeg har også sluttet å drukket brus og ikke gjort det daglig på flere år.. tror jeg sluttet med det i 9 klasse? Hele 5 år siden! Selvfølgelig har jeg drukket litt av det og dessverre blitt veldig glad i monster også. Så nå er det en liten pause fra det (energidrikken kommer til å bli vanskelig hehe)

Energien min blir helt tatt ut etter skolen, så håååper at dette kan hjelpe med det. Er lei av å bare orke å ligge i senga når jeg kommer hjem (er også derfor jeg har blitt litt for glad i monster). Det finner vi vertfall ut om en måned! Kommer til å prøve litt nye ting å spise, så tenkte å dele med dere hva jeg liker og vil anbefale videre. Jeg er også veldig kresen så det kan bli spennende.

Dette er regalene:

  • Ikke noe godteri, brus, boller, potetgull, kaker osv
  • Ikke noe sukker drikker: brus, energidrikk osv
  • Den varer i 30,  den er ferdig den 20 november for meg.

Håper dere vil være med, eller lage dere egen vri.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg