Ekkel følelse

I dag er det den lengste dagen på skolen, der vi slutter 15:30 alle andre dager slutter vi tidligere. Tror alle har en dag på skolen som de liker minst, hehe! Men i morgen slutter vi veldig tidlig da, så det blir godt! Hadde en fin dag uansett, og dagen gikk egentlig fort. Gleder meg også veldig til helga, siden da skal jeg ha tacokveld med noen venner! Har hatt det før, og det er så gøy! 

Men herregud, må fortelle dere noe også som jeg opplevde i dag! Gikk på bussen hjem i dag og fant ut etterhvert at han jeg satte meg bak var drit full. Skjønner ikke hvorfor de lar fulle folk gå inn på bussen. Altså han var ikke litt men mye. Jeg vet ikke hvem han er, aldri sett han før. Men det skulle vært noe for å få de hjem på en annen måte. Men det var jo midt på dagen på en onsdag! Begynte å føle meg så utrygg, siden jeg har hatt dårlige opplevelser med folk som har drukket før og synes det bare er ekkelt! Tror det ikke bare var meg som følte meg utrygg, han jeg satt med også likte det heller ikke. Men det gikk jo fint, men håper jeg ikke opplever det igjen. Ellers var dagen bra!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg