Overraskelse når jeg kom hjem

Når jeg kom hjem i dag, lå det en pakke på benken, jeg hadde bestilt den selv, men uansett! Elsker å få pakke. Hvem gjør ikke det? Hehe. Jeg har hvertfall bestilt litt fra makeupmekka! Elsker å handle der, billig og bra sminke! Nesten for godt til å være sant. En side jeg andbefaler deg som ikke vil bruke for mye penger på sminke! Jeg bestilte litt leppeprodukter, har fått helt dilla på liplinere! Har prøvd lipliner før fra makeupmekka, og de holder hele dagen! De er en stor favoritt! 

Hadde egentlig tenk å bare kjøpe nr 8 siden det var den jeg hadde prøvd, men så at de hadde en sånn pakke med 5 i for kun 70 kr! Og de hadde nr 8 i den så passet jo fint, det var også nr 6, 7, 4 og 2. Gleder meg til å prøvde de mere ut!

Bestilte også disse, har aldri prøvd de før og ville prøve noe nytt! Så også ei som brukte den lilla på snappen til makeupmekka at noen prøvde den, og jeg ble helt forelsket og jeg måtte bare kjøpe den! Er lenge siden jeg så det nå, men hadde bestemt meg og nå var det jo tilbud på leppeprodukter så da måtte jeg bare ta sjansen. 

Har dere prøvd noe fra makeupmekka?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg