Du må bare komme deg videre

Noe alle opplever er falske venner. Jeg har falske venner nå og har hatt. De kan ødelegge så mye for en. De skal bare få sin vilje, og de har ingenting å si. Det er ikke ekte vennskap. Mange kan også ta ifra noe du har som du bryr deg om, jeg har ikke møtt på denne situasjonen enda. Men jeg er redd for at det kommer en dag. Men, når man finner ut at noen falske, som egentlig er ganske enkelt. Så skal du bare gå å finne noen som virkelig bryr seg. For ekte venner, er så godt å ha. 

Ekte venner er de som kan sitte å prate med deg i timesvis om problemene dine fordi de bryr seg. De som tar deg med ut på ting fordi de synes det er gøy å være med deg. Ikke dem som bare tar deg med, fordi du har noe som ikke de har, eller de som bare vil være med deg for å få flere venner. Og ikke de som vil være med på sosiale medier bare for å få flere følgere selv. De bildene jeg har lag ut av vennene mine, de har ikke spurt om jeg kunne gjøre det. Jeg har gjort det fordi jeg ville. Og jeg har aldri lat ut bilde av en falsk venn, fordi det fortjener det ikke.

Så fuck alle falske venner, og finn noen som bryr seg om deg og liker deg akkurat som du er!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg