Julaften 2018

Hei igjen! Har ikke fått blogget noe, siden jeg har hatt besøk og ville ta mest mulig tid med han, men jeg håper dere har hatt en fin julkveld! Det har jeg hatt hvertfall. Fikk så mye fint! Og maten var kjempegod. Så nå er det bare å vente et år til, hehe. Året går jo så fort, synes vi har bare kommet litt inn i 2018, men nå er det snart slutt. Jeg skal hvertfall bruke tiden min nå å filme en video av hva jeg fikk! Vet det blir mye av tingene jeghar fått, og det er ikke noe skryting. Rett og slett at der er tilfeldig at jeg beste meg for å begynne med dette nå på denne tiden av året. Nå har jeg 3 videoforslag som jeg skal prøve å gjøre ferdig til slutten av Januar. Da har jeg god tid! Selvfølgelig flere videoer, men vet ikke om hva enda. Men det vil ikke ta så lang tid til jeg vet. 

Hvor søt er ikke Buster her? Lille bamsen min!Som jeg sa i et annet innlegg der jeg skriver 10 fakta om Buster, var det ene at han elsker pakker. Så han koste seg i går når han fikk pakke! Han var så søt og følgte spent med når vi åpna pakka. Så jeg og Buster er glade i pakker, hehe! Dere får alle kose dere resten av julen, og nå kommer jo snart et nytt år! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg