Dagen i dag

Klokka er allerde snart 16, tiden går så fort! I dag har jeg fått rydde litt og vært med pappa å kjøpt gave til mamma, vi fant ikke alt vi ville, men det fikser vi. Tar ikke så lang tid, selv om det bare er 9 dager igjen til jul. Resten av dagen skal jeg bruke på å rydde mere, pakke inn de gavene jeg kan pakke inn og filme en video. Skal også planlegge litt framtid. Hvilken videoer jeg kan lage, og blogginnlegg. Jeg kommer til å lage en video om at jeg flytter til neste år. Fordi jeg skal gå på skole, som er nesten 3 timer unna fra Lom. Og det vil dere bli med på! Da skal jeg og Olea jobbe sammen med Youtube og bo sammen der.

Men nok om framtiden! Nå må jeg få satt meg selv i gang å rydde og en video lager seg ikke seg selv, hehe. Så kos dere resten av kvelden, og ha en forsatt god helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg