Her kan dere følge meg!

Hvis dere har lyst til å bli mere kjent med meg, så kan dere følge meg flere steder enn bare her! Så kan jeg legge ut masse der om dagen min. Følger mange blogger og youtubere på snap, instagram osv, og synes jeg blir mere kjent med dem. Synes det er så koselig når jeg får meldinger av dere! Og til nå har jeg svart og hatt en liten samtale med de som følger meg, og blir så glad! 

 

Dette er brukeren jeg egentlig bruker minst, men tenker at jeg skal legge her når jeg har lagt ut nytt blogginnleg. Og bruke den brukeren mest til bloggen, youtube osv.

Dette er min vanlige bruker, den bruker jeg mest. Legge ikke ut så ofte, men prøver å legge ut litt av og til. 

samme som instagram brukren, så har jeg en vlogg der jeg snakker om sminke. Er ikke så aktiv der ennå, men kommer til å bruke den mere fram i tiden. Og denne brukeren vil jeg også ha med bloggen. Kommer kanskje til å legge ut på den vanlige snappen min (den som er under) når det kommer et nytt innlegg på bloggen og på youtube!

Her er da min vanlige snap, som jeg bruker mest. 

Også har jeg TikTok da, hehe. Der prøver jeg å være mest aktiv som mulig. Til nå så har jeg mest følgere der. Synes det er ganske gøy da! 

Det var mine sosiale medier, som dere kan følge. Kos dere videre i dag!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg