Husker dere meg??

Heihei.Det er meg igjen. En jente som slet med huden og psykisk. Og nå er det så mye bedre. Vi kan snakke om huden min først.

Bare for noen dager siden var jeg hos hudlegen og jeg skulle begynne med noen tabetter mot kviser osv. Og jeg ble så glad for det! Har bare tatt de i 3 dager nå så de har ikke rekket å funke så mye enda, men kan allerde se at det hjelper litt. Legen sa at det kunne bli litt verre først på pga at huden rensa seg, men det har jeg ikke sett noe til. Og jeg er så glad for det! For nå kan jeg bruke mye sminke en dag og slippe at huden skriker dagen etterpå. Og det er så godt!

Og så var det til den psykiske siden. Først av alt. Har jeg fått meg kjæreste som hjelper meg utolig mye. For han vet akkurat hvordan jeg har det. Så vi hjelper hvernadre. Men jeg skal nå på Mandag begynne på skolen igjen. Som er vidregående for meg. Og det blir så spennende! Skal gå i samme klasse som bestevennen min. Så det er jo godt! Slipper å komme dit utan å kjenne noen, haha uff. Skal bli spennede å komme til et nytt miljø med nye mennesker. Som også kommer til å hjelpe meg så mye. Og jeg har ikke slitt så mye i det siste. Har gått sakte men sikker oppover.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg