100% ærlige svar

Tenkte å gi dere sjansen til å spørre meg spørsmål som jeg skal svare 100% ærlig på. Dere fikk sjansen… Blir lenge til neste gang, da håper jeg på litt mer spørsmål. Men her er svar på de jeg fikk!

Skal du være russ?

Ja, det skal jeg faktisk. Jeg kommer ikke til å feste osv like mye som alle andre gjør, men tenker at jeg har en mulighet til å være russ så da tar jeg den. Tror vi kan skape mange morsomme minner!

Hva ser du etter i en gutt?

Hmm… Jeg vil egentlig bare ha en som er glad i meg for den jeg er. Bare det innebærer mye. Det er det å vise at man er glad i noen. En handling lyver aldri, det gjør ord. Jeg er som sagt en person som har veldig vasker med å gi tillit til noen, og slipper sjelden folk inn i livet mitt. Så jeg er veldig streng når det kommer til å la noen komme inn på den måten. Jeg vil jo gjerne ha noen på den måten, men jeg stresser ikke med det. Jeg tar livet som det kommer, også vist noe vil sååå gjerne komme inn i livet mitt. Så får vi se. De som jobber for noe, vil det faktisk også.

Føler jeg kan svare myee på dette! Jeg vil enkelt sagt ha noen jeg kan stole på og som får meg til å bli glad, og som ikke hjelper til å finne veggen…. En som respekter meg for den jeg er. Hjelper meg, og en skulder jeg kan gråte på, og selvfølgelig en jeg kan være 100% meg selv og ikke føler jeg må pynte meg for eller “oppføre” meg. Har nå vært i mange situasjoner så jeg merker fort om noen ikke er verdt å beholde.

Er du 02 eller 03?

Jeg er født 28.11.2002. Jeg blir 18 i år noe som er helt sjukt å tenkte på!

Synes du det er trøyt å miste dommen sin 14/15 åring?

Jeg mista selv som 14 åring, når jeg ser tilbake kunne jeg ønska jeg hadde ventet. Men nei egentlig ikke, så lenge begge vil og er sikre.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg