5 rare ting om meg

Jeg tror alle har noe som andre kan synes er litt rart med en. Kanskje du allerede visste dette om meg?

Jeg kan ikke rape- Jeg vet bare om meg og broren min som ikke kan det, alle jeg møter kan. Det er kjempe rart at jeg ikke kan det, noe som er så naturlig. Mamma og pappa vet heller ikke om noen andre i familien som ikke kan det. Menmen, det er ikke det verste å ikke kunne. Jeg slipper vertfall kleine situasjoner med det…

Jeg kan ikke knipse- Ikke nok med at jeg ikke kan rape.. så kan jeg heller ikke knipse. Jeg kan noen ganger, men det er ikke ofte. Husker en gang på skolen da vi alle skulle knipse til en sang vi sang og jeg bare sto der å gjorde noe… hahah.

Jeg kan ikke plystre- Når jeg forteller det til folk så sier de “bare prøv jeg kan lære deg”, men jeg har prøvd i flere år! Jeg bare ikke plystre.. Vet ikke hvorfor, men her er jeg hahah. Har prøvd så mange ganger, men jeg kan bare plystre i noen sek om jeg blåser innover, ikke mer enn det.

Jeg er lik bestemor på mange måter- Dette er snakk om bestemor på mamma sin side, hun er jeg lik med utsende og personlighet. Kan kan ting som bare hun kunne, og ting jeg ikke kan som hun heller ikke kunne. Det er nesten litt skummelt! F.eks så har mamma, pappa og broren min blåe øyne. Jeg har grønne som bestemor! Øynene mine er prikk like bestemor side bortsett fra at høyre øyne er også brunt. Men jeg er lik bestemor på flere måter enn bare øyene også. Mamma sier jeg er en kopi av henne så… Hun kunne heller ikke plystre eller knipse.

Jeg liker ikke kjøtt på taco- Du leste riktig.. Jeg liker det ikke. Mest så tror jeg det er krydderet som gjør det, men velger heller å bare kjøre en vegansk taco. Jeg får ofte spørsmålet om jeg er vegetarianer, men det er jeg ikke og har ingenting imot de som er det fordi jeg kunne lett ha blitt det selv. Mange tror jeg mener at jeg ikke spiser kjøtt på taco, men det er rett og slett fordi jeg ikke liker. Det er en forskjell der.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg