Vi falt helt for dem!

I går var jeg med en venninne og gikk nede på strandtoget. Vi begge falt helt for noen topper inne på Gina. De var så fine og vi kunne ikke gå fra dem! Så også noen shortser som var så fine, men de hadde jeg ikke penger til dessverre. Skal vise dere de toppene! De kom også i flere farger.

Sånn ser toppene ut og jeg skal vise dere hvordan hver av dem satt på!

Denne er kjempe fin i seg selv, men er kjempe smart å ha på under en genser som er gjennomsiktig!

Dere vet hvor glad jeg i blå, og denne blåfargen er så utrolig fin! Kunne ikke gå fra den.

Har ønsket meg en topp i denne fargen lenge. Har aldri hatt det før heller, men det er så fint!

Disse toppene finner dere på Gina og ligger bare rundt en 100 lapp! Shortsen er også fra der, og de er noen av de beste jeg vet om.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg