Vegitarianer?

Nå er det endelig vinterferie. Synes det er så godt! Eneste planer jeg har er egentlig bare å reise til Lillehammer med en venninne den 1. Mars. Det gleder jeg meg veldig til! Gleder meg også til å se på der hun har tenkt å tatovere seg. Har store planer og å gjøre det også, men det får vente til jeg har bedre råd. Kommer til å snakke om det senere, når jeg finner ut at tiden er inne for en liten forandring. Kunne gjerne ha tatt det nå, men det må vente!

I går etter skolen reiste jeg om noen venner på pizza bakeren, jeg og en til bestilte Drengen, jeg er ikke så veldig glad i kjøttdeig biff, osv på pizza. Liker ikke kjøtt på Taco en gang. Mange spør meg jeg er vegetarianer når sier det, men nei det er jeg ikke. Har ikke noe imot de som er det, fordi det er noe jeg kunne ha blitt. Men når jeg ennå bor hjemme, så får jeg vente med det. Men den pizzaen er så god! Anbefaler virkelig den pizzaen!

Håper dere får en fin ferie! Har dere noen planer?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg