Våkne opp til sol!

God morgen!

Våknet opp til det skinte litt sol inn i rommet, herregud så godt! Elsker når man våkner opp til sol, kjenner humøret blir så mye bedre med en gang. De siste dagene har det vært utrolig kaldt, men for hver dag som går kommer vi nærmere den varme tiden. Kjenner jeg gleder meg til det! Herregud så mange antrekk jeg skal vise da, for klarer å bli enda mer kreativ når jeg kan drive med skjørt, kjoler, topper osv og ikke bare bukse og gensere heh.

De siste dagene har jeg kjent mye på hjemmelengsel, men egentlig aller mest å bo i sitt egent. Heldigvis er det 5 måneder igjen, så er det å flytte hjem til Lom. Ikke ta meg feil: jeg trives her jeg bor nå! Men jeg er kanskje litt for mye omtenksom, og føler at jeg blir en plage osv. Om dere skjønner? heh. Meeeen, det går fint, for neste år skal jeg ha mitt egent. Grunn til det er jo egentlig fordi jeg vet at det er best for meg, men jeg tror også jeg klarer å få bedre bilder osv til bloggen.. og ikke bare stå framfor en dør, selvom det går nå. Også er jeg 18 år, kan ta vare på meg selv hahah. Blir også lærling da, gleder meg!

Flere som synes tiden går fort? Synes den har gjort det minst i 4 måneder, og nå er det bare 2 dager til februar! Syntes det liksom var jul bare for en uke siden… heh. Men nå skal jeg komme i gang med dagen, og bruke den så godt som mulig!

Hva skal dere i dag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg