Vær sterk sammen med meg

Selvom jeg viser at livet ikke alltid er perfekt, så lærer man også noe hele tiden. Selv om jeg har blitt utrolig mye såret, og vært så langt nede så har jeg lært noen ting. De vil jeg gjerne dele med dere.

Det ble slutt for en grunn- Tror vi alle har vært dere der vi vil ha exen tilbake, etter det akkurat hadde blitt slutt. Har også prøvd igjen for andre gang, men det ender bare like ille. Så, når man har slått opp var det for en grunn. “å gi en ny sjanse til en ex, er akkurat det samme å se en film på nytt å forvente en annerledes slutt”.

Alt skjer for enn grunn- Enten er det for at du skal være lykkelig, eller så er det for å lære. Hørte også “Man fikk dette livet, fordi man visste at du kom til å være sterk nok til å tåle det” og det traff meg. Det er ikke alltid ting skjer for at du skal lære, men den andre personen. Det gir deg bare mer styrke.

Alt blir bedre med tiden- Tid leger alle sår. Vertfall nesten, men det blir uansett bedre. Som jeg skrev om her så vil man si at man har klart det til slutt. Å sitte igjen med minner, er bare en måte å minne deg på hva du har klart å komme deg igjennom.

Offeret vinner alltid- Om man har blitt mobbet, om har blitt banket og alt det. Er det likevel ikke du som sitter igjen med tanken “jeg har ødelagt noen andre sitt liv” “jeg var grunnen til person ble skadet” osv. Ja, du må leve med konsekvenser av det andre har gjort. Men med mitt tilfelle, så har jeg blitt så utrolig sterk psykisk, og det kan ingen ta fra meg. Ingen vil klare å knekke meg uansett hvor mye de prøver. Jeg vil alltid være et skritt foran, fordi jeg er sterk. Pluss de som bare er slemme egentlig er bare feige.

Alt skylder sjalusi og populæritet- Noen som har spredd falske rykter? Mobbet deg? Tro meg, det er sjalusien som styrer dem. De vet du er vakker, de vet du er talentfull, de vet at du kommer til å nå langt. Ett eller annet er det som de er sjalu for. Er det også sånn at du har blitt “den utvalgte” til å bli behandlet dårlig vil andre slenge seg på det fordi de er redde å bli dømt selv. Jeg mistet mange venner fordi de de innså at vist de var venn med meg ville de ikke få det noe bra, så de gikk til de andre. Det er INGENTING galt med deg!

 

Håper dette kunne gi deg litt mer styrke. Vær sterk sammen med meg!

 

1 kommentar
    1. Så rett, så rett. Det er ikke noe “galt” med deg. Motgang gjør sterk, og andre menneskers dumskap kan man ikke styre. Lev ditt liv, skap gode øyeblikk, nyt livet, ikke prøv å være “perfekt”, bare vær den beste versjonen av deg selv. DET ER GODT NOK, OG DU ER GOD NOK.👍Nyt dagene og øyeblikkene, jeg heier på deg 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg