Utenfor min kom forsone…men

I dag, så var det egentlig en helt vanlig skoledag. Jeg gjorde en ting som kom litt utenfor min kom forsone, som var at jeg gikk uten hudsminke. Jeg har alltid brukt alt av sminke på skolen, og har ikke vist min “ekte” hud før til alle. Selvfølgelig har vennene mine sett meg uten, men ikke hele skolen akkurat, så det er jeg veldig stolt over meg selv!Jeg hadde på bryn og vipper. Ikke mye mer enn det. Jeg sa tidligere i vinter når jeg var på praksis at jeg var stolt over meg selv som hadde gått uten hudsminke i en uke. Det var ikke store utfordringen forhold til denne. Jeg har satt meg et mål i år om at i år skal jeg bli komfortabel i min egen kropp. Og det er ikke et mål jeg bare sier, nå gleder jeg meg til sommeren når jeg kan trene, flytte, jobbe ovs. Det blir godt!

Jeg må bli flinkere til å ta bilder, hehe. Men dagene går å fort pga skole, men sånn er livet mitt. Blir bedre til neste år. Nå skal jeg redigere ferdig vloggen og håpe på den kan komme ut i morgen, god kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg