Ukens om gikk!

Litt sent, Meen det går bra <3

Ukens tanke- Hva skal jeg poste her? hahah. Hva vi folk lese og se på osv. Og at jeg vil komme tilbake til den rutinen jeg hadde før der jeg klarte å legge ut to innlegg hver dag, og litt til!

Ukens posetive- Jeg fikk russepakken min! Har filmet når jeg åpner den, og den er på Youtube! Men herregud så gøy å endelig få den, har gledet meg siden jeg bestilte.

ukens negative: Våknet med vondt i halsen og hodet lørdag… så fikk ikke trent som planlagt. Heldigvis gikk det over på søndagen!

Ukens favoritt antrekk:

 

Ukens craving: Is! begynte helga med å kjøpe meg en is, meeen så våknet jeg lørdag men vondt i halsen og ville helt ha en stor boks med is hahah, meen jeg tenkte det er best å holde seg inne mtp corona.

Mål for uken som kommer: Humøret mitt har vært veldig opp og ned i det siste, men alt i alt har jeg det bra. Så denne uken skal jeg prøve å gjøre hver dag så god som mulig og finne litt mer tro i meg selv!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg