Uken som gikk

Denne uken har jeg hatt høstferie. Tenk at neste ferie er juleferien! Tenkte jeg skulle si litt mer om denne uken og hvordan den har vært for meg.

Nytt header bilde –  Jeg var veldig lei det jeg hadde før, det bilde tok jeg for å ha den midlertidig. Det bilde ble tatt 25. Desember 2018.. så er snart et år siden haha. Nå har jeg et bilde som ikke er like rotete og ikke har julepynt i bakgrunnen.

Vært hjemme – Jeg reiste hjem en tur mandag til onsdag. Jeg ville egentlig være litt lenger, men mamma skulle jobbe og jeg er ikke så veldig glad i å være alene så da reiste jeg heller nedover igjen. Men det er jo kjempe godt å møte familien min igjen og ikke minst lille Buster! Uff som jeg savner å komme hjem fra skolen til en litt for glad logrende hale.

Redigeringspogram – Ole Marius fikk fikset et redigeringspgram på pc’en min så nå håper jeg at det vil komme nye videoer ute på YouTube snart!

Shopping –  I går var jeg Ole Marius på litt shopping. Vi kjøpte ikke så mye, men jeg trengte litt ting. Kjøpte meg en genser på hm som er kommer til å bli god og varm til vinteren! Hårolje, balsam og lillashampoo.

Håper dere får en kjempe fin dag! Husk at jeg vlogger på thebeautgang på snap i dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg