Uken som gikk! UKE 18 2021

Ny uke forbi!

Ukens tanke: Hvor fort tiden har gått! Er 5 uker igjen av skolen, altså mine siste 5 uker av skole totalt! Snart legger jeg 13 års skolegang bak meg, og begynner på et nytt kapittel! <3

Ukens positive: Forje uke var ikke helt min uke.. Helt ærlig så vil jeg ikke ha en sånn uke igjen, hehe. Meeen jeg prøvde å få dagene til å gå helt ok, og jeg er stolt over at jeg klarte å komme meg igjennom det.

Mål for uken som kommer: Har fri fra torsdag- mandag, så jeg skal selvfølgelig hjem! Så det blir vel egentlig bare være med familien, men har tenkt at jeg skal prøve å komme meg ut på tur med Buster hver dag om været tillater det. Ikke så koselig å gå i regn hehe.

Ukens irritasjon: Siden uken min ikke var så topp, irriterte jeg meg så mye haha. Men en ting jeg tok opp på snap var at jeg er så lei av å bli seksualt trakkasert hver dag. Da mener jeg ikke bare at noen sier at kroppen  min er fin, for det er jo bare hyggelig. Men at folk ser på meg som et objekt, kommer med summer for å betale meg for ting, bare vil møtes pga utsende, vil bli kjent med meg pga utsende… Altså ikke start en samtale sånn her: Hei, du er fin vil du møtes en dag?… Nei, skjønner ikke at folk tror jeg vil møtes bare for et kompliment. Jeg kan fint bli kjent med folk via snap, for det har jeg gjort! Men jeg merker fort om noen faktisk vill bli venn med meg som person eller pga utsende. Helt ærlig: litt oppgitt bare

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg