Uken som gikk

Nå er det kjempe lenge siden som jeg lagde et sånt innlegg! De ukene som har vært nå har vært like. Nå som det er sommer så slapper jeg mest bare av og lader meg opp til et nytt skole år.

Akkurat nå:

Nå har jeg vært en lang tur med Buster og Becky, og skal slappe av resten av kvelden.

Ukens tanke:

At det skjer så mye nå i August! Jeg flytter til Lillehammer som jeg gleder meg kjempe mye til, skolestart, bursdag osv. Føler det alltid skjer så mye i August, men det må være pga skolestart. Er egentlig bare glad for at det skjer mye for da har jeg noe å glede meg til!

Ukens positive:

Jeg har spist utrolig mye usunn mat og ikke vært så flink til trene, så jeg klarte å ta meg sammen og tenke litt mer over hva jeg har i meg. Begynte å kjenne det at kroppen sa ifra og da må jeg bare ta tak.

Ukens favoritt plagg

Hmm… joggebukse… skal man slappe av så skal men slappe av haha.

Mål for uken som kommer:

Jeg skal farge håret igjen den 7 så da kommer selvtilliten til å stige oppe en god del, så da vet jeg at jeg klarer å lage antrekksinnlegg til dere. Tenker å lage et snart uansett! Så målet blir å lage minst 2 antrekksinnlegg til dere!

Ukens irritasjon:

Folks som mener jeg lyver om fortiden min. Bare en som er redd for å bli dømt lyver om mobbing. Jeg bryr meg midt i ryggen hva andre sier om meg, jeg lever mitt liv akkurat som jeg vil uansett.

Håper dere har hatt en fin uke!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg