Uken som gikk

Ukens tanke- Den tanken vil jeg ikke dele, siden den er så tung og privat.

Ukens positive- At jeg klarte å komme meg inn på snapkontoen min makeupvlog02, jeg ble så glad at man kunne se det helt til månen, haha.

Ukens favoritt plagg- Denne genseren! Kjøpte den på tilbud på Hm for en stund siden. Den er så utrolig god og varm!

Ukens tips- Ha respekt for andre med tankte på korona. Hold avstand og ta hensyn, man vet aldri hva som kan skje.

Ukens irritasjon- Det hadde jeg faktisk ikke! Uka som var gikk så lett som den kunne bli, utenom de tankene som har plaget meg veldig.

Mål for uken som kommer- Jobbe masse med blogg og youtube!

Ukens favoritt bilde- Jeg ville gjøre tiktok trenden med å ta med et speil ut og ta bilder, og det synes Buster virket interessant og skjønte ingenting når han så seg selv. Se så søt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg