UKEN SOM GIKK

Ukens tanke- Det samme som sist, hvordan vil det bli framover? jeg vet nå at vi må ha hjemme skole minst 2 uker til. Jeg tror egentlig at vi må ha hjemme skole en stund til, men det får vi bare se på. Det er også bare 10 uker igjen av skolen! Det er helt sykt å tenke på, tiden går så fort!

Ukens positive- Mandagen denne uken var det så utrolig fint vær! Jeg fikk klippet Buster mye så nå er han klar for sommeren! Ser også at det er spådd kjempe fint vær de første dagene neste uke, så jeg gleder meg kjempe masse til å sitte ute enn å bare sitte inne!

Ukens favoritt plagg- Joggebukse igjen det…

Ukens tips- Det vil gå bra! Vi må bare vente tålmodig og håpe på det beste. Vi er sammen i dette.

Ukens irritasjon- Jeg mistet snapchat kontoen min som jeg hadde jobbet med i et år, men jeg lagde ny og har lagt det bak meg! Dere kan lese mer om det her: https://elisabethzs.blogg.no/folte-jeg-mistet-alt.html

Ukens høydepunkt- Å ha kommet meg litt ut! Det blir ikke så mye man er ute i disse tider så var kjempe godt å komme ut på en liten tur sammen med mamma og Buster.

Mål for uken som kommer- Prøve mitt beste når det kommer til skole.

Ukens favoritt bilde: 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg