UKEN SOM GIKK

Akkurat nå- Nå sitter jeg å slapper av litt etter en god joggetur og en dusj!

Ukens tanke- Jeg har tenkt mye på hvordan det vil bli framover. Vil det noen gang gå helt til normalen? Vil skolene åpne etter påske? Kanskje corona aldri blir helt borte… det har vært så mye tanker om det!

Ukens positive- Påskeferie! Det har vært rolig i det siste ja, men nå slipper jeg å stresse med hjemmeskole. Det har vært fint med hjemmeskole fordi jeg skjenner mye at stresset har blir bedre, men det er der ennå, og det blir ikke så lett å få bort når man er en stresset person, men det blir bedre!

Ukens favorittplagg- Joggebukse…sjokk!

Ukens tips- Vaske hender og ta hensyn til andre!

Ukens irritasjon- Å føle at ingen trenger meg. At jeg ikke kan være en god venn for noen..

Ukens høydepunkt- Jeg har fått bedre kondis allerde, og begynner å se resultater av trening!

Mål for uken som kommer- Siden det er påske, så vil jeg egentlig bare bruke tiden på familien og håpe at vi klarer å gjøre det beste ut av det! Spise godteri, god mat og kanskje bruke litt til ute i hagen om det blir fint vær!

Ukens favorittbilde

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg