UKEN SOM GIKK

Akkurat nå- Ikke så lenge siden jeg sto opp (07:58) og venter på at skoleopgaven skal komme sånn at jeg kan starte med den!

Ukens tanke- At jeg savner Ole Marius utrolig mye! Selv om vi bodde på hybel sammen i flere måneder og plutselig skal bli borte fra hverandre og ikke få lov til å møtes pga karantene er ikke noe gøy. Men vi holder oss inne fordi det er det beste og eneste vi kan gjøre for å hjelpe!

Ukens positive- Jeg har begynt å gjøre litt om på rommet mitt her hjemme. Planlagt litt hva jeg skal gjøre med det til sommeren, også har jeg begynt å male cd-hylla mi hvit som var svart før.

Ukens favoritt plagg-  Har ikke bilde av den, men det er en thigts som jeg kjøpte i fjor. Den er så behagelig!

Ukens tips- At vi må bare ta det med ro og la tiden gå.

Ukens irritasjon- Jeg leste noe på facebook i går. At det ver ei som ikke gadd å bry seg fordi eldre var redde for å dø at det var demmes egen feil at de hadde dårlig immunforsvar. Altså… WTF.

Ukens høydepunkt- At jeg begynte å male cd-hylla mi!

Ukens ønskeliste- Denne uken har jeg ikke ønsket meg noe stort egentlig.

Mål for uken som kommer- prøve å gjøre det beste jeg kan både på skolen og hobby.

Ukens favoritt bilde- Se så søt han er!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg