Uken som gikk!

Tirsdag igjen, og klar for en ny uke! Denne uka blir d på igjen med jobbing etter litt fri forje uke. Er godt med fri, men jeg er den som også liker å ha noe å gå til💞 Hvertfall når jeg trives så godt!

Ukens tanke- At det stressnivået mitt mååå roe seg… hehe. Tankene spinner i 100 hele tiden og at jeg må klare å slappe av mer og ikke bekymre meg over alt.

Ukens positive- Å reise hjem og IKEA turen! Hadde asså så fin dag på tirsdag💞 Og resten av uka også selvfølgelig. Var godt med litt fri og kunne være hjemme litt. Blir lenge til neste gang 🙁

Ukens mest leste innlegg-

IKEA HAUL

SUPER FIN DAG MED MAMMA: IKEA

FULL VAKSINERT

Ukens irritasjon- Hodepine. Hatt det så og si hele uka..

Mål for uken som kommer- Jobbe og jobbe med meg selv. Så «enkelt» som det.

Ukens cravings- Sjokolade. Det er bare godt.

Ukens favorittbilde-

Se på de ørene! Og labbene hans som er i full fart Hahah.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg