Uken som gikk

God søndags kveld alle sammen, håper helga deres var fin! Selv har jeg egentlig bare sett på film og trent.

Akkurat nå:

Skriver til dere <3 Skal snart gå i dusjen for å skylle av selvbruningen og legge meg.

Ukens negative:

at jeg nesten ikke fikk vært på praksis fordi jeg ble sendt hjem, men også for at jeg fant ut at en korona test måtte til. Jeg hadde ventet 5 dager og jeg hadde vært av og på sjuk, om dere skjønner. Så da ble det karantene på meg.

Ukens positive:

Testen var negativ! Så jeg hadde bare en vanlig liten forkjølelse og jeg har ikke satt andre i fare. Jeg har også bestilt en del nye klær, som jeg ser fram i mot å lage en haul til dere når jeg har kommet hjem i påska!

Ukens cravings:

is og chips! Siden jeg har hatt vondt i halsen frista is meg noe veldig, spesielt sjokaldeis for en eller annen grunn haha. Men det har jeg ikke kjøpt, men jeg kjøpte meg chips i går med en gang jeg fikk vite at testen var negativ.

Ukens favoritt antrekk:

Ukens mest leste blogginnlegg:

ET BREV TIL 14 ÅR GAMLE MEG, SOM 18 ÅRING

SETTET ALLE SPØR OM

JEG ER ET MENNESKE, OG DETTE ER MITT LIV

 

Mål for uken som kommer:

Kose meg max på de siste 3 dagene på praksis. Er så synd at det er siste uken, og jeg kommer til å savne så utrolig mye å være der. Så denne uken skal jeg nyte hver sekund jeg er der, haha.

Til neste uke for dere:

Håper dere får en fin uke, og tenk at denne uken er siste uke før påske! Er så mange som ikke tror de vil klare det, men plis å hold ut og kos deg max i påska og gi deg selv en belønning at du har klart deg så langt! Nå er det snart sommerferie, men det er også lysere dager NÅ. Jeg har troen på hver enkelt av dere <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg