Uken som gikk

Akkurat nå: Nå er jeg ferdig med dagens skolearbeid, og er klar for å tilbringe dagen med familien.

Ukens tanke: Jeg har tenkt mye på de som ikke har det så bra i disse tider. De som må være hjemme som ikke trives og de som er gamle og er redde for å bli syk.

Ukens positive: Komme hjem!

Ukens negative: At jeg har hatt vondt i hodet nesten hele uken, men er over nå.

Ukens favoritt plagg: Jeg brukte nesten bare joggebukse den uken som gikk så det må bli favoritten, hehe!

Ukens tips: Vaske hender!

Ukens irritasjon: Si det.. er dessverre mye.

Ukens høydepunkt: Trene med Buster igjen. Han elsker å trene lydighet og han er så flink! Var noe han måtte trene litt mer på og nå er det i boks også.

Ukens ønskeliste: Sommer, jeg har ønsket meg sommer veldig lenge nå og nå begynner det å bli varmere også! Skulle ønske det var like fint vær her som det er på Lillehammer, for det sol og her er det overskyet.

Mål for uken som kommer: Klare å gjøre alt av skolearbeid og levere alt inn i tid.

Ukens favoritt bilde:

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg