Uken som gikk!

Akkurat nå: Sitter på skolen og venter på at det skal bli min og Ayla sin tur til å ha fag samtale. Også planlegger vi å ta bilder og sånn etterpå!

Ukens positive: Fikk min første spons med gratis klær! Så gøy

Ukens negative: breakdown for første gang på leeenge.

Ukens favoritt bilde: Herregud finnes ikke noe søtere! <3

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Mål for uken som kommer: Trene og begynne insta på “nytt”.

Forje uke var ikke helt min uke for å si det sånn, jeg hadde dårlig humør nesten hele uken og alt gikk liksom galt. Denne uken derimot kommer til å bli bedre, også får vi vinterferie fredag! Gleder meg masse til å reise hjem, og være hjemme en stund og ikke bare en hel dag.. blir egentlig litt stress menmen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg