Uken som gikk!

Enda en uke har gått, og nå er det tid for en ny en.

Akkurat nå: Hehe sitter på skolen og skriver fordi vi har fritime og er ikke sånn kjempe mye å gjøre.. skal skive ferdig etter skolen og trening i dag da.

Ukens positive: Topp 66 på topplisten! Har falt ned igjen nå, siden jeg ikke skrev noe særlig på lørdag, men det gjør ikke noe. Blir så glad hver gang jeg kommer langt opp på topplisten, fordi jeg skriver meg bokstavelig talt opp dit. Håper på å kunne bli der i en lenger periode etterhvert.

Ukens negative: Så Simen siste gang før på 3/4 uker 🙁 Men prøver å tenke positivt: jeg skal hjem i helgen osv.

Ukens favorittplagg: Russegenseren! Uten tvil, eeeeelsker fargen og at det er kjempe myk! Bytta hele tiden til den når jeg kom hjem fra praksis.

Ukens mest 3 leste blogginnlegg:

Tenk før du skriver… vil du ødelegge liv?

Derfor skal du ikke gi opp!

Dagens antikk! Grønn og svart

Mål for uken som kommer: Denne uken har jeg tenkt å trene hver dag etter skole og praksis. Ikke mye, men noe. Er ikke heeelt sikker på at jeg kommer til å klare det, men jeg skal vertfall trene 3 dager.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg