Uken som gikk

Herregud som den uka har gått fort! Mandag følte jeg at den uka kom til å gå så sagte og at jeg kom til å bli helt utslitt, men nei det gikk egentlig fint. Uken som gikk var egentlig veldig fin!

Akkurat nå- heh jeg sitter på skolen, pleier å begynne på blogginnlegg når jeg ikke har så mye å gjøre.

Ukens tanke- jeg liker å dele livet mitt med dere, jeg deler egentlig mye, men ikke alt. Har tenkt egentlig at jeg har stengt meg inne for både sosiale medier og venner. Eneste jeg klarer å si er at jeg ikke har det helt på topp, men ikke hvorfor. Det som er litt skummelt er at jeg ikke vet helt hva som plager meg, for jeg har det egentlig ganske fint. Vet ikke om det har noe med at jeg ikke spiser så mye godteri og godsaker og gjøre. Noen sier at humøret mitt har endres siden jeg begynte med det… Heldigvis bare 11 dager igjen!

Ukens positive- At det har vært en fin uke, selvfølgelig har noe vært slitsomt, men jeg klarte å komme meg lett gjennom det. Hadde også en veldig fin helg, og det trengtes.

Ukens negative- Jeg har faktisk hatt litt hjemmelengsel. Det å ikke komme hjem til Buster som er overlykkelig og et “hei” fra mamma er noe jeg savner så mye. Bare det lille gjorde så mye med dagen min før. Det å komme hjem til noen som har savnet meg og er glade for at jeg endelig er hjemme igjen er faktisk et savn. Skulle ønske jeg hadde muligheten til å reise mer hjem med det krever tid og penger, og litt stress dessverre.

Mål for uken som kommer- Tenker at jeg skal forsete som før og bare ta en dag som kommer. Har egentlig veldig lyst til å lage mer blogginnlegg med antrekk, sminke osv, men jeg klarer ikke å finne inspirasjon til det siden jeg bor så lite.

Ukens mest leste innlegg- Nei, jeg føler meg ikke hjemme

Ukens irritasjon- det er faktisk to ting: 1. De som absolutt skal vite alt og ikke har respekt for et privatliv. 2. At folk spør meg før de leser. Svaret står rett der heh

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg