Uken som gikk

Bare meg som synes at ukene går så utrolig fort nå? Har kommet meg virkelig inn i en rutine og dagene bare flyr.

Akkurat nå:

Sitter hjemme etter en fin dag, var vanskelig å stå opp i dag tidlig, men jeg klarte det. Tenker bare at for hver dag som går kommer vi nærmere noe jeg gleder meg til: bursdag og jul.

Ukens tanke:

Jeg ble så utrolig takknemelig for alle som leste innleggne mine. Det jeg skrev forje uke og det jeg hadde linka til som jeg skrev for et år siden. Tusen takk for det <33

Ukens positive:

Jeg hadde et par dårlige dage, men jeg prøvde å gjøre det beste ut av det. Jeg gjorde det jeg skulle gjøre, isteden for å bare legge meg ned i senga. Jeg snakket med folk som gir meg glede osv.

Mål for uken som kommer:

Legge ut en video på yt! Nå er det en liten stund siden sist. Kanskje jeg skal prøve meg på en vlogg?

Ukens mest lese innlegg:

 Mistet jomfrudommen som 14 åring

Ukens irritasjon:

Folk som ikke lar meg ha et privatliv om skal vite absolutt alt som foregår i livet mitt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg