Uken som gikk

Enda en uke har gått, og i morgen er det ny uke. Tiden flyr unna synes jeg. Begynner å bli klaldt og mørkt på morgen allerede, men vi kan vertfall begynne å glede oss til jul, hehe.

Akkurat nå- Er jeg velig sliten, haha. Jeg trente i dag tidlig og da blir jeg helt slått ut resten av dagen. Det jeg ikke skjønner er at alle sier “trene på morgen gir så mye energi resten av dagen”… og jeg holder på å sovne? Gjør jeg noe galt? hahah. Nei uff. Jeg har fått gjort det jeg skulle i dag og skulle ønske jeg klarte å gjøre mer men men.

Ukens tanke- Hmm.. jeg har ikke tenkt på noe sånn spessielt. Bare det “vanlige”. Men har tenkt på hvor mye en person kan endre noen sitt liv så mye: både bedre og dårligere.

Ukens positive: At denne uka ikke har vært kjempe hard. Jeg har faktisk hatt en veldig fin uke, og ønsker at flere uker blir sånn.

Mål for uken som kommer: Tenke på meg selv.

Ukens mest leste innlegg: Oppnådd glede på nytt nivå

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg