Uken som gikk!

Ny uke har kommet!

Akkurat nå- Slapper av som vanlig. Har tatt ansiktsmaske siden huden min trengte det virkelig.

Ukens tanke- Hvor fort det vil gå til jul! Er bare 2 uker til bursdagen min liksom…Husker enda når det var første oktober, og jeg tenkte “neste mnd har jeg bursdag” og nå er det neste uke…

Ukens høydepunkt- Uten tvil pannekakehuset! Gleder meg allerede til neste gang.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Ukens positive- Hadde en presentasjon som jeg klarte egentlig veldig greit. Selve presentasjonen kunne ha vært bedre, men det jeg er stolt over er at jeg følte meg mye tryggere denne uka enn forje.

Ukens negative- Jeg måtte være hjemme fra skolen pga psyka mi. Var helt utslitt og trengte virkelig å finne meg selv.

Ukens mest leste innlegg- Juleshopping <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg