Ukas mathandel!

Nå var det en ny uke igjen, og selvfølgelig må man ha mat! Denne gangen ble det 400kr for mat og diverse.. men da bruker jeg heller bare 100kr på annet, noe jeg egentlig skjelden gjør. Handlet også noe som kommer til å bare mist 2 uker.

Dopapir og poser er jo noe man går til slutt tom for, men noe man virkelig trenger. Heldigvis varer en pakke lenge!

Må få i meg fisk på en måte… hehe.


Har fått helt dilla på kylling salat! Så da handlet jeg unn det jeg mangler. Tenker å vise dere hvordan jeg lager den i morgen!

 


Steke smør er jo noe man trenger, men ikke kjøper så ofte fordi det er drøy i bruk. Men nå var min tom, så trengte det en ny en!



Etter jeg flyttet for meg selv, er jeg enda sjokka over hvor dyr osten er! 60kr for den lille her.. menmen. Ost er jo er must og noe man måå ha.

Gikk litt over budsjettet, men har også handlet inn ting som kommer til å vare lenge! Og som sjelden må fylle på.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg