Tusen takk!

I går skrev jeg et innlegg med et håp og å gi litt flere motivasjon, og finne ut hva man skal gjøre med livet. Og bare etter litt fikk jeg så masse fin respons tilbake! Jeg ble seriøst rørt helt på tårene.

Det er ikke ofte jeg blir rørt så mye at d faller et par tårer, men det gjorde jeg i går! Hver gang jeg får høre at jeg hjelper noen, så danser hjertet mitt av glede, for det er det jeg virkelig vil! Jeg elsker å hjelpe, og derfor er det så godt å få vite at jeg faktisk gjør det.

Jeg vil bare si tusen takk til alle som tar seg tid til å lese og se på hva jeg legger ut! At dere bruker tiden deres på meg, fordi dere faktisk liker å lese og se på hva jeg legger ut! Tusen takk fine dere <3 Hva skulle jeg gjort uten dere? Dere hjelper meg også utrolig mye, så mye at dere ikke vet en gang. Dere hjelper meg å komme nærmere og nærmere drømmen min, dere hjelpe meg å vise at jeg betyr noe for noen, og at jeg er verdt livet mitt. Tusen takk!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg