Tips til julegaver!

Nå kommer tiden til å gå kjempe fort, og plutselig er det julaften og vi sitter der med masse god mat, og familie. I fjor lagde jeg innlegg om min egen ønskeliste, med et håp om at noen tok imot tipset og fant ut hva de skulle gi til noen. I år vil jeg gjøre det litt annerledes i år. I dette innlegget vil jeg gi dere tips til å finne ut hva dere kan kjøpe, uten å gi dere et produkt, kommer til å gi dere det også selvfølgelig. Men vi har akkurat kommet i november og litt tid igjen til å tenke.

Gi noe du ønsker deg- Har du en venn med samme interesse? Da vet du helt sikkert hva du hadde blitt glad for selv!

Spør andre hva de skal gi- Litt kjipt å gi noe som personen allerede får, da vet du vertfall ikke hva du skal gi og må tenke litt til.

Har du et godt vennskap til personene (søsken, foreldre, barndomsvenner osv) kan du alltids gi noe personlig. Det slår virkelig aldri feil! Er kjempe søtt og gøy på samme tid. Du kan også gi noe bare den personen forstår hva skal bety! Eller gi en litt morsom og koselig gave som “jeg tar deg med på spa” eller lignede.

Ta de med på shopping- Jeg vet med meg selv at jeg alltid forteller “oi den var fin!”, men ikke ender opp med å kjøpe den. Ta det hintet og kjøp det personen synes var fint! Vet selv jeg hadde blitt såååå glad hahaa <33

Spør om lang ønskeliste- Jeg har selv gitt mamma en mil lang ønskeliste hehehe, ikke at jeg forventer meg å få akkurat det jeg har lagt der, selv om jeg skulle gjerne hatt det. Det gir også en liten tanke til personen som skal gi om hva personen ønsker seg. (f.eks hos meg er kles stilen jeg ønsker meg).

Den klassiske juleshoppingen- Du vet aldri hva du finner, plutselig dukker opp den perfekte tingen til en bestemt person. Ta deg en dag med venner eller familie på en julegaveshopping. Da får du kanskje tatt punkt 4 i samme slengen 😉

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg