Tilbakeblikk til Oktober!

Nå er det på tide med et tilbakeblikk fra Oktober! 2 måneder igjen av 2020, tiden går fort! (bilder er fra både blogg og snapp).

I starten reiste jeg hjem i høstferien, og jeg koste meg så mye! Farget også håret den siste fredagen i ferien (bildet under) og nå har fargen holdt godt! Savner å kunne være hjemme en stund hehe.. men plutselig er juleferien her.

Tilbringte også kjempe mye tid med Buster den uka. Mamma jobba et par dager så ble mye alene tid men han. Bare glad for at han slapp å være alene stakkars. Savner han kjempe mye hele tiden og kan ikke vente med å se han igjen!

Så var det tilbake på skolen og Lillehammer. Noe av favoritt tingene jeg gjorde i oktober var uten tvil shoppingen jeg hadde med Francine! Ønsker jeg hadde økonomi nok til å være ute mer med venner, er så hyggelig.

Begynte også min 30 dager uten sukker (ikke 100% uten sukker men jeg holder meg til det sunne). Har prøvd litt nye ting og avokado toast, og det er sååå godt! Trodde faktisk at jeg ikke kom til å like det, men jeg fikk helt dilla hehe.

 

Etter jeg skrev det innlegget her så kom jeg helt opp til nr 54 på topplisten! Herregud så glad jeg ble når jeg så det når jeg våknet opp. Gjorde hele dagen min, og er så takknemlig for alle som leste innlegget! Setter pris på hver og en som er inne på bloggen min og leser om mine tanker og mitt liv <33

Det har ikke skjedd kjempe mye i oktober, men jeg har heller ikke et såå interessant liv, hehe. Går som oftest bare til skolen og tilbake.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg