Tilbakeblikk fra september

Vi er allerde så lagt inne i oktober! Hadde helt glemt å lage en tilbake blikk fra september, men men bedre sent enn aldri haha. Det blir både minner fra snap (makeupvlog02) og kamerarullen!

Mest leste innlegg: Liten mor og datter til Otta

Jeg begynte endelig å se litt glede i livet igjen. Her hadde det begynt som smått og jeg visste ikke hvor mye mer glede jeg hadde i vente. Jeg har også alltid hatet smilet mitt, men jeg tenkte at jeg må bare lære meg å like det fordi det er det eneste jeg har.

Så var det hjem en liten helg. Da jeg også øvelseskjørte for første gang! Det var også første gangen jeg var hjemme etter skolestart, så det var så utrolig godt å komme hjem. Blir dessverre ikke mange ganger iløpet av et år siden det er mye stress med transport og det blir fort veldig dyrt. Dere kan også lese mer om øvelskekjøringen her

Så var det tilbake på skolen. Vi skulle ha en aktivitetsdag, noe jeg ikke var sånn kjeeeempe glad for, men glad for at jeg utførte. Vi skulle gå en av turene som vi fikk som alternativer. Synes utrolig synd på Kenneth og Ayla som måtte være med meg, haha. Jeg har aldri likt fjell turer og er det siste jeg vil. Vi alle hadde utrolig mye forskjell på humøret gjennom turer: noen ganger var vi glade og hadde det gøy og noen ganger igjen (hehe de fleste) var vi bare lei og ville sette oss ned. Haha, vi gjonnomførte det vertfall, og jeg håper det var mitt livs siste fjelltur…. jupp jeg gjør det heheh.

Meg og min rotete hybel hehe. Uansett, selvtiliten har bare vokst siden sommeren. Den er ikke på topp, men det vertfall ikke så langt nede som før sommeren og den første måneden….

Denne looken har sin budskap jeg virkelig vil skal bli mer spredt, fordi man trenger å høre det. Dere kan lese mer om det her

Sååå prøvde jeg å være litt kreativ med å få en misnt mulig rotete bakgrunn til å vise dere litt antrekk til høsten. Ble veldig stolt av meg selv at jeg klarte å ta tak i det jeg egentlig ville fordi energien var ikke der og jeg følte egentlig bare for å sove. Dere ser resten av antrekkene her

Vi har allerede rukket å komme halvveis inn i oktober, tiden har gått utrolig fort. Jeg har prøvd å bli flinkere med å poste ting på youtube og blogg. Har også gått live på tiktok noen ganger og det er så gøy å kunne snakke med dere! Skal virkelig forsette med det fremover, og gleder meg masse.

Hvordan har oktober vært for deg så langt?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg