Tilbakeblikk for Juli 2020

Jeg synes alltid det er kjempe gøy å se tilbake på tiden som har vært. Føler at man glemmer så fort selvom det ikke er lenge siden det har skjedd. Kanskje om 10 år ser jeg tilbake selv?

Her blir det bilder som har blitt tatt med telefonen og minner som har blitt lagret på snapchat. Jeg vlogger daglig der så det blir mye minner av det!

Først av alt sørlandsturen:

Vi var på en hytte som vi lånte av søskenbarnet til mamma, og det var så fint der. Hytta var akkurat som en liten leilighet. Den lå litt opp i skogen og på fjellet. Utsikten fra der var så fin! Vi så ned på sjøen og kunne se båter som kjørte forbi. Var også en hytte vedsiden av, og hun som var der et par dager hadde en liten hund som Buster ble venn med.

For å komme til hytta måtte vi kjøre gjennom en tunnel, mamma fortalte det at før var den ikke der og da måtte kjøre oppi fjellet. Så vi tok den veien en gang og her er utsikten fra der! Det var så fint! Det var også en liten elv der man ikke hadde lov å bade siden det var drikkevannet! Veien var også veldig smal, men vi var heldige og ikke møtte på noen bilder.

Tante, onkel og søskenbarna mine hadde fått kattunger! Skal love dere at jeg klarte ikke å slippe synet av de. Jeg er så glad i dyr! De er bare noen små pelsballer som er fulle av kjærlighet. De hadde 4 stk men de andre to har jeg bare videoer av, men de var begge svarte og her er de andre to. Finnes ikke noe søtere!

Trollstigen:

Martin skulle være med å gjøre trollstigen, men mange andre biler. Han hadde ikke noen å kjøre med, så da ble jeg med og det angrer jeg ikke på! Det var virkelig en opplevelse, og det skal gjentas neste år. Anbefaler å være med til neste år de som ikke var med i år! Fikk vite det at vi var over 100 biler til sammen som kjørte denne runden, og det var folk fra mange steder. Vi kjørte også gjennom Geiranger og var på en utsiktplass der, og skal si at høydeskrekken min fikk en prøvelse!

Her er noen bilder når vi kjørte trollstigen:

Og her er utsiktplassen!

De neste bilene nå er det ikke jeg som har tatt, men de som hadde arrangementet og tillatelse av Martin å poste bilder av bilen hans ahah.

Også går vi over til da jeg bare var hjemme:

Litt tilbakeblikk for Juli og nå er det bare å se hva August har å bringe. Jeg har en god følelse at denne måneden kommer til å bli bra. Er allerde så mye som skjer, og jeg er så spent på første skoledag. Jeg kommer selvfølgelig å dele med dere hvordan alt går!

Hvordan var din Juli?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg