Tilbake til hverdagen

Nå er det mandag igjen, og kjenner egentlig at det blir godt å ha litt hverdag igjen.

( bruker bilde fra hjemme, siden jeg ikke har rukket å ta noen i dag hehe)

Jeg er en person som liker å ha ting å gjøre, og vinterferien ble det veldig lite å gjøre for jeg hadde ingen rutine. Nå er det tilbake til skole og trening før jeg kan begynne å gjøre ting hjemme.

Det er noe med det å ha en rutine også på ting, så får man gjort ting unna. Jeg elsker å bare kunne sette meg ned på kvelden og ta det helt med ro og tenke at i dag har vært en bra dag, fordi jeg har gjort ting unna. Selvfølgelig blir den også bedre når jeg har vært sosial, i dag så jeg vennene mine igjen etter en uke og det var utrolig godt. Har savnet dem masse. Også har jeg også savnet å være her i Lillehammer, for jeg trives så utrolig godt her!

Så nå er det bare 3 uker igjen, så er det hjem til påske. De tre ukene her også er de 3 siste ukene på praksisen, så det er utrolig rart å tenke på.. snart 12 uker gått! Etter det er det bare noen måneder igjen med skole. Men nå må jeg runde av, god kveld videre kjære dere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg