Testing av ny selvbruning!

Jeg har lenge brukt st.moritz og vært fornøyd med den. Den har lagt seg fint osv, men sist gang jeg kjøpte ny var den blitt grønn når jeg skulle bruke den andre gang… merket også at selve fargen ble lysere, ble jo heldigvis ikke grønn haha. Tenkte at jeg orker ikke å kjøpe ny bare for den blir grønn så fort og fikk tips om denne!

Jeg bruker fargen dark, da den faktisk ikke blir kjempe mørk på min snø hvite hud. Den var kjempe enkel å ta på og jeg kunne lett se hvor jeg hadde tatt og hvor jeg manglet. Jeg sov med den iløpet av natta og gikk i dusjen i dag tidlig for å skylle av. Den ble så utrolig fin og jevn som dere kan se på bildet! På hendene ble den ikke værst heller, er ikke noe som har creaset seg og det seg naturlig ut. Nå er det bare å se hvor lenge den holder på huden og når jeg finner ut at det er på tide med et nytt lag. Bestile denne på blivakker når den var på tilbud til 190kr (om jeg husker rett) så er ikke ille pris heller! Som jeg har forstått er den mulig å få i fysiske butikker som cubus. Dere finner den her

Ser også at den er litt mørkere enn det jeg er vandt med pga at foundationet er et lite hakk lysere, men det ser man heldigvis bare på bilder og ikke i virkeligheten for bruker blitz haha. Klager ikke, for fargen er super fin! Elsker å teste nye produkter jeg har fått anbefalt og faktisk like dem selv! Vil dere ha flere tips om produkter?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg