Tanker på en onsdag

🌸 På lørdag, reiser vi endelig ned til Sørlandet igjen! Herregud som jeg gleder meg. Gleder meg bare til å nyte dagene der nede og møte familien min igjen. Sørlandet er liksom et sted som hat blitt til “en pause fra hverdagen”. Vi skal være der nede i 2 uker, så reiser vi oppover igjen. Men 2 uker er mer enn nok! Hver dag skal bli unyttet godt, det kan jeg love. Alt fra å bare sitte ute i sola til familieselskap. Kan ikke utelukke at det blir litt shopping også, hehe.

🌸 Innkjøpsvideo etter ferien? I fjor lagde jeg en innkjøps video av det jeg hadde kjøpt på sørlandet, så kanskje gjøre det i år også? Dere elsker hauls!

🌸 At i fjor på denne tiden traff jeg veggen.. kommer til å skrive mer om det. Men jeg må bare si at jeg faktisk er veldig stolt av meg selv at jeg kom meg igjennom det. For dette året har jeg møtt så mange fantastiske mennesker og jeg har hatt en glede i livet jeg ikke har hatt før! Gleder meg også til å forsette å leve, uansett hvor mange nedturer jeg kommer til å ha <3

🌸 Solbrent. Haha jeg skjønner ikke, jeg bruker solkrem, men likevel sitter jeg her å blir solbrent. Trodde ikke at jeg kunne klare det 😳

🌸 Jeg har blitt helt gal etter å lese boken “Skumringstid” av Elisabeth Hammer. Herregud så spennende! Har snart lest ut bok ørn 2 på to dager! Det beste er at det er på 1800-tallet, så det blir liksom at jeg lærer om hvordan man levde på den tiden, men det er litt unaturlige ting inn i bildet. Elsker det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg