Tanker om skolestart

Nå er det bare 3 uker til skolestart! Er allerede August på lørdag!

Jeg skal flytte ned til Lillehammer den 15, og jeg gleder meg så mye! Jeg trives kjempe godt der. Jeg har ikke hatt noen vonde minner fra der enda. Miljøet der er noe helt annet det det er her, og det kjenner jeg på. Altså det er mye bedre, fordi der er det lov å være annerledes og det er så godt. Jeg har aldri blitt kalt noe stygt der eller noe, helt motsatt enn det det var på Otta.

Jeg skal begynne på sør, og ikke Nord. Så det blir helt nytt for meg. Skal også bo mer sentralt så blir en helt annen hverdag enn det jeg hadde i fjor. Det føles nesten som at det skjer så mye når skolen begynner igjen. Kanskje ikke sånn kjempe rart siden det blir en helt annen hverdag enn det det er nå. Jeg kan ut når jeg vil, og er ikke avhening av buss. Skolen ligger også bare 5 minutter unna, så i år slipper jeg å komme 5 minutter for sent hver dag. Om jeg kommer for sent så må jeg ha forsovet meg eller noe, hahah!

Jeg både gleder meg og gruer meg til skolestart. Jeg gleder meg fordi det er en ny start. Det er et nytt sted og jeg har mange muligheter og man vet ikke hva man har foran seg. Det jeg gruer meg til er det som alle gruer seg til: ny skole, nye folk. Jeg kjenner ingen, men det håper jeg blir fort endret på. Lurer også litt på hvordan det blir med tanke på korona, jeg er ikke den som ser på mye på nyheter så om det har vært noe der så har ikke jeg fått det med meg. Uansett så er jeg sikker på at det får vi beskjed om.

Både meg og deg må uansett se hva tiden bringer oss. Vi krysser fingrene på at noe bra vil snart skje, fordi alle fortjener det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg