Tanker om neste år… og litt mer tanker.

God torsdag dere! Har dere hatt en fin dag så langt?

Jeg selv har vært på praksis og ikke gjort sånn kjempe mye etter, men snart skal få ræva opp og gå på trening. Noe jeg faktisk gleder meg til! Etter det blir det vel en god dusj, også skal jeg finne fram bagen og pakke til jeg skal hjem!

Jeg har som sagt begynt å få hjemmlengsel… mye skyldes at jeg er litt lei av å ikke bo i noe egent, og føler jeg bare er en plage. Men også fordi jeg ikke bor med noen nærme meg. Jeg savner følelsen av å komme hjem til noen som er glad jeg kommer tilbake. Jeg savner faktisk å ha noen å si “hade” til når jeg reiser på skole eller praksis. Istedenfor å bare låse døra og gå. Jeg håper litt at det blir annerledes til neste år. Snakk om neste år.. hva skjer da?

Eneste jeg vet om neste år er at jeg skal være lærling. Men hvor? Kommer jeg ti å flytte til et annet sted? Hvor skal jeg bo? Kommer jeg til å bo alene? osv… Jeg tenker kaaanskje litt mye på neste år, men jeg er en person som liker å ha ting planlagt. Men den dagen kommer vel den også, når jeg vet hva som skjer. Nå er Simen i stavanger, og det spørs utrooolig mye på han hva det blir til neste år for meg å. For en ting jeg vet sikkert: er at vi to skal holde sammen, og det krever litt. Meeeen det eneste jeg kan gjøre nå er å ta dag for dag og gjøre det beste ut av det. Gjøre det jeg kan på skolen og på praksis.

Hvordan har deres dag hvert?

1 kommentar
    1. Om du føler at du er en plage til den du leier hos, burde du kanskje bli kjent med den personen som du leier hos. Virker som om du ikke har gjort så mye med det ifølge hva du har lagt ut på snap. Men kan jo hende du er veldig sjenert, sånn som det ser ut som på videoene dine.
      Bli kjent med den du bor hos, så blir nok hverdagen lettere! Viktig å ha bra kommunikasjon med den man bor med, spesielt om man bor i kollektiv eller med noen andre enn deg selv. Foreslå ting dere kan gjøre sammen, som for eksempel å spise middag sammen eller se på film sammen. Da er det lettere og bli kjent, og det er heller ikke like skummelt å bo med en annen.

      Håper det hjelper, og håper du får en fin uke videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg