Tanker i November

Igjennom denne måneden har jeg hatt mange forskjellige tanker, alt fra ting som har skjedd før, ting som skjer og ting som vil skje.

Bursdagen min- Siden oktober har jeg tenkt veldig mye på hvordan jeg skal feire bursdagen min. Jeg føler at jeg kanskje begynner å bli for gammel for sånt, eller det er vertfall det andre sier. Jeg tenkte mye på dette og ville egentlig bare ha en rolig dag med Ole Marius. Meeeen, så ville jeg ha det litt gøy også. Jeg er jo vant med å feire bursdagen min på den rette dagen sammen med mamma og pappa. Skjenner at jeg kommer til å savne de veldig mye på denne dagen, men heldig vis skal jeg hjem i helga! Men uansett, jeg ville invitere noen venner også. Fant til slutt ut at jeg bare vil kose meg med vennnene mine på mcdonals den dagen. Hybelen er veldig liten, og blir bare trangt å være mange her at noen må sitte på gulvet… Så da gjør jeg det enkelt, men også koselig! Nå er det bare tre dager igjen, jippi!

Reise hjem- Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har hatt så mye hjemmelengsel denne måneden. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sakt til Ole Marius at jeg vil hjem. Jeg liker meg godt her og alt det, men jeg tror kanskje det er fordi at hybelen er veldig liten, og føler den blir mindre og mindre for hver dag som går. Savner å se mamma og pappa hverdag og våkne opp til en kjempe glad hale og bare få masse kos om morgen av lille Buster. Jeg har alltid levd med dyr i huset, og savner det så ekstremt mye! Har tenkt mange ganger at jeg kanskje skal skaffe meg marsvin, men er ikke lov med dyr i hybelen så det kan jeg bare glemme… Ser jeg på det positive så tror jeg at mamma er glad for å slippe maset om hvor mange dager det er igjen til bursdagen min. Jeg har vært sånn siden jeg var liten, så klarer ikke å legge det fra meg så fort. Å ja, det samme er det med jul hehe.

Julegaver- Jeg elsker å kjøpe julegaver, pakke de inn og dele de ut! Men, hva skal man kjøpe? Heldigvis er jeg snart ferdig!

8 måneder- 17 november så hadde jeg og Ole Marius 8 måneder sammen! Kan virkelig ikke tro at det har gått så fort! Er helt urolig at vi ennå er like glad i hverandre og alt når vi er med hverandre nesten 24/7 haha. Vi er som sakt mye med hverandre, men sånn som i dag når han reiste ned på strandtorget og jeg hjem, så ble jeg så glad når han kom hjem igjen at jeg holdt på å løpe ut i sokkene for å få en klem hehe.

Skuffa- Denne måneden vet jeg ikke hvor mange ganger jeg har blitt skuffet. Men, hvem unngår det? Føler at noen folk må bare tråkke ned på andre fordi de synes synd i seg selv, eller bare ikke har noe bedre å gjøre.

Mamma og pappa var på besøk- Onsdag forje uke kom mamma og pappa på besøk, og selvfølgelig Buster var med! De hadde en sånn samtale med kontaktlæren min om hvordan det gikk for meg på skolen osv. Etter det gikk vi litt på juleshopping, så kunne hjelpe hverandre om hva skulle kjøpe til den å den. Julegaveshopping er egentlig en ting som jeg synes er så koselig!

 

Det var litt av mine tanker, ha en fin kveld!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg