Tanker fremover

Kan dere tro det snart er sommerferie? Etter påskeferien er det bare 3,5 måneder igjen! Det skjer også mye til da, og har selvfølgelig tanker rundt det.

Russetiden- Dette året er jeg også russ! Tenker mye på hvordan det blir… med tanke på at jeg ikke er helt et festmenneske og corona. Jeg kan love dere at jeg ikke reiser på en fest om det allerede er for mange til stede der, da vil jeg heller sitte hjemme og ikke risikere å bli smitta. Jeg skal snart gjøre klar russedressen! Hadde tenkt å gjøre det i dag, men fikk helt hjerneteppe og ikke vet ikke hvordan jeg vil ha den. Så jeg skal få en venninne å gjøre den sammen med meg! Siden det er vi to som går sammen, og det liksom er oss to skal vi også gjøre noe på russedressen som symbolisererer det! Det blir gøy, gleder meg masse! Og dere skal selvfølgelig få se den når jeg er ferdig med den. Jeg har også en video ute på YouTube der jeg visere der ALT jeg fikk!

Skole- Neste uke, er siste uken i praksis.. og jeg gruer meg masse til å ikke ha praksis! Helt ærlig, så er jeg drit lei skole og kan ikke bli mer skolelei.. Så jeg håper så mye at det ikke blir alt for vanskelig de siste månedene og at eksamen vil gå greit. Men igjen er det veldig rart å tenke på at dette er mine siste måneder på skolebenken, før det kapitelet er over. Men jeg kan si jeg er klar for å avslutte det og begynne på et nytt, som er ute i arbeid.

Antrekk- hahah, jeg tenker så mye på hvilke antrekk jeg kan gå med igjen og sette sammen! Jeg elsker å sette sammen antrekk, men når det eneste du kan gå med er bukse og genser fordi det er kaldt er ikke inspirasjonen helt på topp. Men nå begynner det å bli varmere, og jeg får litt inspirasjon tilbake! Kan selvfølgelig ikke gå med kjole og skjørt enda uten stilongs, men jeg slipper vinterjakke og vintersko. Gleder meg masse til å vise dere antrekk framover!

Trening- Nå er det snart sommer, og jeg tenker at nå som jeg har tilgang til Treningsenter får jeg trene masse til da!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg