Ta tak i livet

Før jeg flyttet ned hit, bestemte jeg meg for at jeg skulle ta tak i livet mitt. Jeg er lei av å ha dårlig selvtillit og føle at alle hater meg. Dette året har ikke vært noe særlig bra for meg, og nå må jeg snu på det før det går galt. Jeg har akkurat vært gjennom tøffe tider som jeg ikke kommer til å snakke om en stund, men jeg har heldigvis vennene mine og kjæresten min som jeg aldri vil miste og som er glad i meg fordi jeg er den jeg er.

I dag tidlig var jeg ute å jogget. Begynte å kjenne nesten med en gang at det var lenge siden jeg hadde trent, men jeg må begynne en gang igjen. Kanskje en liten ting dere ikke visste om meg som er at jeg trente mye i 8.klasse. Da var jeg lei å føle meg feit, og ubrukelig i gymmen osv. Jeg sluttet å drikke brus, og bare spiste godteri i helgene. Var ute å jogget også flere ganger i uken. Jeg var litt bollete før, men jeg fikk faktisk en drit fin kropp bare etter et år… Også skjedde noe som gjorde at jeg stoppet, men det er litt privat så vil ikke snakke om det ennå. Skulle ønske jeg var like flink ennå, men jeg må bare bygge meg opp til det. Jeg har klart det før.

Det er helt vanlig å ha dårlig seilvilt nå i 2019, og hvert i flere år. Så ikke angrip meg her. Jeg er bare ærlig. Men det skader ikke å passe på kroppen heller, resultatet blir bare bedre fysisk og psykisk. En ting jeg kan si er at jeg er glad for at jeg er meg. At jeg klarer å vise hvem jeg er uten å bry meg om andres meninger, fordi alle kan ikke like alle. Men alle har noen som er glad i og elsker deg akkurat for hvem du er.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg