Svarer på spørsmål om forholdet våres!

Dere som følger med på snap, var det kanskje ikke en stor overraskelse at jeg og Simen ble sammen. Vi har kjent hverandre snart i 2 mnd, og tiden har bare flydd og vi har kommet så langt på så liten tid. Ville gi dere en sjanse å stille litt spm om oss her, så kan jeg gi dere gode og lange svar!

“Hvordan møttes dere?” 

Han har fulgt meg på snap siden Mai! Han husker dessverre ikke hvordan han fant snappen min, men han tror det er fordi jeg bare dukka opp på snap. Vi begynte ikke å snakke sammen før september-oktober. Det begynte egentlig bare litt og litt. Så ble det mer snakk etterhvert. Husker selv at første samtale var om gullerot kake siden jeg hadde lagt ut at jeg hadde lyst på det haha. Så vi snakket bare litt på snap og fant ut vi skulle ta samme tog hjemover. Så vi avtale å sitte sammen da, og etter det møttes vi bare mer og mer. Vi klikka ganske så fort sammen, også har det bare gått fra der.

“Føler du noen sjalusi overfor Simen? Om jenter snakker med han, eller snakker om han til deg”

Jeg er heldig og ikke er den mest sjalue typen, men kan kjenne på det (har ikke gjort det enda, men i tidligere forhold). Jeg er heller ikke den som er en kontroll-freek som ikke lar han ha jente venner, eller ikke lar han snakke med andre jenter. For å ha venner i motsatte kjønn er helt vanlig og jeg har det selv. Hadde selv blitt ganske så irritert om jeg ikke fikk lov å ha gutte venner som jeg hadde før han kom inn i bildet. Når det kommer at andre jenter snakker om han til meg: så spørs det veldig. Er det bare for å skryte av han og fortelle at han er en god venn osv får det meg egentlig til å føle meg mer heldig for å ha han i livet. Men i tidligere forhold har gamle venner snakket om den jeg har vært sammen med som det var dem som var sammen, eller at de snakker om den person som de skulle vært interessert kjenner jeg heller mer på raseri enn sjalusi. For hvorfor prøve eller like den som er sammen/driver med en venn? Respektløst, hver heller glad for demmes veine.

“Hvordan går det med deg og Simen?”

Akkurat nå går det kjempe fint! Vi har blitt litt avhengige av hverandre og “må” møtes i helgene. Men det er vel egentlig bare bra? Vi bor ikke på samme sted og går på ulike skoler så vi henger ikke på hverandre 24/7 så vi sliter ikke hverandre ut. Kan være kjipt i noen situasjoner, men da er det bare å facetime.

“Hva liker du best med Simen?”

Det er faktisk veldig mye. Vi kan snakke om alt fra tull til det seriøse og enda ikke dømme hverandre. Han er også veldig omtenksom om skjønner at jeg kan ha vansker for ting pga ting som har skjedd i fortiden og har respekt for det og heller gir meg tid.

“Hvor gammel er Simen og hvor gammel er du?”

Han er 03 og jeg er 02. Noe jeg vet mange vil reagere på og har gjort. Helt ærlig trodde jeg ikke at jeg kom til å være eldst i et forhold, men her er jeg. Jeg tenker faktisk ikke så mye på det, tror det er heller andre som tenker mer på det enn oss. Det lot oss hvertfall ikke stoppe. Det er 11 måneder mellom oss, men som sagt tenker jeg ikke noe særlig på det.

“Har Simen vært i et forhold før? Eller er du hans første forhold?”

Som jeg har forstått var han i et forhold for en del år siden, så hvordan han så på det forholdet og våres er hans valg og jeg kan ikke si noe på det.

“Hva tenker dere om barn?”

Hehe.. nå har vi vært sammen tre dager. Tror den tanken kan vente hvertfall 1-2 år.

“Har dere ikke et lang distanse forhold? Hva synes du om det?”

Den avstanden vi har er ikke ille. Hadde vi bodd i samme by er jeg ganske sikker på at vi hadde besøk hverandre så ofte at vi hadde blitt lei av hverandre mye fortere. Vi ser hverandre i helgene og det er egentlig greit. Lillehammer- Hamar er det ikke noe problem siden toget går så ofte, men blir litt mer utfordrerne når det blir Lom-Dombås, men den tiden får vi se hvordan det går. Tror faktisk ikke at det kommer til å bli så krise.

 

Tusen takk for alle spørsmål!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg