Super fin dag med mamma: IKEA

I går hadde jeg en så fin dag sammen med mamma! En av de beste dagene jeg har hatt i år faktisk!

Herregud så gøy det var å bare gå å se på utstillingene de har laget! Jeg falt veldig for dette kjøkkenet: fargene og alle løsninger osv. Håper en dag jeg kan bygge mitt egent kjøkken!

Jeg fant det jeg skulle ha, og litt til hehe. Skjer alltid på IKEA. Fant også mye annet jeg kunne tenkt meg, men ikke noe jeg trenger akkurat nå. Men en dag! En haul kommer etterhvert! 😍

Jeg var innom cc også, og fant litt klær! Hahah jeg må fortelle: dere som har fulgt meg på bloggen, husker kanskje at i sommer klarte jeg å miste favoritt genseren min? Jeg var på H&M nå, og fant en hettegenser som var så lik som mulig! Lik farge på genseren og på skriften. Står ikke det samme osv, men den er veldig lik! Har ikke funnet en genser som har vært lik heller, så den ble med! Var en igjen også hahah, så den var ment til meg 😆

Så var det selvfølgelig litt middag, vi hadde buffe der man også fikk dessert! Assåååå denne var så god at allerede min gode dag ble bedre.

En gang må det ta slutt: og det var på tide å reise hjem. Men da var jeg egentlig veldig klar for det også! Henta Buster hos de han var hos, også var det rett i sofaen hjemme.

Kjempe fin dag 💖

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg