Spørsmål og svar

Er du ofte på fest? Nei, jeg har vært på fest 2 ganger i livet. Jeg er virkelig ikke glad i fester.

Hva gjør du om dagen? Ikke så mye, akkurat nå har jeg veldig lite energi. Jeg prøver å gjøre mitt beste med skolen. Også har jeg blitt flinkere til bloggen, men må også tenkte på meg selv. Lover at jeg skal vise dere flere antrekk snart!

Hvordan blir det med hybelen, hvis skolen åpner igjen? Vi kommer sikkert til å bo sammen, bare ikke helt på samme måte. Vi får se. Jeg håper at skolen ikke åpner helt enda.

Hva tenker du å gjøre etter videregående? Nå skal jeg gå videre på salg neste år, og etter det går jeg helt sikker som lærling. Jeg vil helst jobbe i en klesbutikk eller en sminkebutikk.

Kan du fortelle 10 fakta om deg selv? Det kan jeg prøve på!

Hva skjer med hybelen deres til neste skoleår? Vi har sagt den opp, og noen andre skal leie. Jeg kjenner faktisk hun som skal leie den så det er litt gøy!

Skal du ha sommer jobb i år? Jeg har jobb på kafe så vi får se!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg