Sørlandet

Nå er jeg på Sørlandet, er kjempe godt å komme ned hit igjen! Synes det er så utrolig trivelig å kunne se familien min. Er ikke så mange ganger jeg får muligheten til det. Vi har vært både i Lyngdal og Farsund i de siste dagene. Og jeg bare nyter vært eneste sekund! Har så lyst til å flytte ned hit når jeg kan. Er så fint her! Blir forelsket i de gamle husene som er rundt om kring. Jeg elsker å se på gamle ting, og lære litt mer historie! Så dette er virkelig en rett plass for meg.

(får ikke lagt ut bilde siden jeg må blogge fra telefonen)

Vi var ute på fyret i stad, og er så fint å bare se ut mot havet! Tenke å ta en bilde foran fyret, men måtte bare droppe det siden jeg fikk sola øynene og håret var overalt for det blåser jo så mye der! Haha, sånn er det her nede på Sørlandet. Ole Marius er også med nedover, som jeg setter så mye pris på! Er ikke den korteste kjøreturen akkurat 😅 Men vi koser oss hvertfall!

Når jeg kommer hjem, så er der bare å begynne med flytting nesten med en gang. Jeg har endelig fått kjøpt meg kamera, og er kjempe gira å få spilt så mange videoer inn! Kommer også til å ha en stor haul når jeg komme hjem, så da har dere noe å glede dere til!

Ha fortsatt en fin sommer!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg